Designønsker

I morgon reiser eg attende til røttene mine på naturskjønne vestlandet. Dessverre har eg ikkje fått tid til noko særlig førehandspublisering på bloggen. Og eg skal heller ikkje ha PCen med meg på tur.

I den anledning tenkte eg dette ville vera ein fin muligheit for dykk å komme med forslag til kva negledesign de vil eg skal vise her. Om de ikkje har konkrete forslag til motiv, kanskje det er ein spesiell teknikk de ønsker at eg viser eller liknande. Legg att forslag i kommentarfeltet, eller send på epost til vakkerlakk[a]gmail.com.

Eg er ikkje attende i hovudstaden før på mandag kveld, så neste innlegg kjem kanskje ikkje før neste tirsdag/onsdag.

De får ha ei fin helg så lenge🙂

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til Designønsker

  1. Lakkert seier:

    vil gjerne se vannmarmorering!!🙂

  2. Liker veldig godt de du har laget nå, med halfmoon.

Legg att eit svar

