Enkle design

Då eg likevel var igang med negledesign i går, nøgde eg meg ikkje med å berre lage half moon/ruffian nails. Eg laga eit par til, meir enkle design. Med enkle meiner eg at det er mindre pirk.

Øverst: Fin lilla lakk med stjernebling og små runde bling. Utruleg enkelt, men piffar opp ein lakk.

Her har eg berre brukt ein tilfeldig oransje/korall lakk eg hadde i hylla og pynta med raude steinar langs neglebanda (jaudå, eg veit at lausneglar ikkje har negleband ;)). Deretter tok eg litt kvit lakk, og eit dotting tool og laga nokre enkle kvite blomar. Til slutt var det berre å sette gule steinar på plass i midten av blomane. Vips! Ferdig. Og som eg brukar å seie; her er det berre å bruke fantasien når det gjeld fargar, plassering, mengde osv.

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

Èitt svar til Enkle design

  1. Anne seier:

    kjempefine! liker de lilla best🙂

Legg att eit svar

