China Glaze – Surreal Appeal

I anledning omorganiseringsprosjektet kom eg over eit par lakkar eg ikkje hadde prøvd. Mellom anna Surreal Appeal frå Cirque De Soleil-kolleksjonen til China Glaze. Denne lakken såg ikkje så spennande ut i flaska, men på neglane er den utruleg lekker.

surreal_appeal

 

Føler ikkje eg fekk heilt fram korleis denne lakken er med dette biletet. Den er mykje skarpare og meir intens enn de får sjå her. Beste er nok å kjøpa den sjølv😉

I går kveld fekk eg lyst til å lakke litt. Det var litt seint så eg bestemte meg for å berre pynta litt på det eg allereie hadde. Eg la difor eit tynt lag med ein holografisk lakk frå Flormar og deretter dotta på litt prikkar.

surreal_dots

 

Trur eg elskar alt som er holografisk! Bling bling, bling bling😀

 

So, during my re-organizing of my polishes I discovered several untried polishes. One of them was this polish from the Cirque De Soleil-collection by China Glaze. I don’t feel the pictures does this polish any justice, I find it to be much more vibrant IRL. You really need to try it for yourself to see.

Last night I craved polishing my nails, but as it was late I decided on just adding some to my current manicure. I ended up with adding a coat of a scattered holo by Flormar and also some dots. Really like how it turned out. I LOVE EVERYTHING HOLOGRAPHIC!

Dette innlegget vart posta under China Glaze og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

5 svar til China Glaze – Surreal Appeal

  1. WB-Ingrid seier:

    Fresht frøken alltid-vakkerlakk😉

  2. Denne ga jeg til Mormor, for hunlikte den sså godt 🙂

Legg att eit svar

