OPI – I São Paulo Over There

I dag vil eg visa dykk ein vesentleg meir nøytral lakk enn i forrige innlegg. I São Paulo Over There (Brazil Collection) er ein medium mokkabrun kremlakk.  Sidan eg syns brun lakk åleine kan bli litt keisamt (på meg sjølv) valde eg å pynte litt opp med både stempling og metall studs.

ISAOPAULO2

ISAOPAULO

Today I have a neutral polish for you. I normally don’t wear a lot of neutrals, since I find colors so much fun. I São Paulo Over There (Brazil Collection) is a midtone brown creme polish. I decided to add some metal studs and stamping for decorations.

 

 

Dette innlegget vart posta under OPI og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

3 svar til OPI – I São Paulo Over There

  1. Heidi Larsen Makeup seier:

    Herlig farge! må skrives på ønskelista 🙂

  2. Marte seier:

    Er lakken veldig mørk på bildet? For syns ikkje min lakk blei i nærheten av så mørk!

Legg att eit svar

