IsaDora – Metal Crush

Ein av mine lakkfavorittar denne hausten er nok dei nyaste Sugar Crush-lakkane frå IsaDora. Ein sikker vinnar for dei aller fleste må vera Metal Crush med sitt lyse lillaskjær. Nydeleg!

metal_crush

 

Det eg likar ekstra godt med teksturlakkane frå IsaDora er at dei er matte, teksturerte og glitrete på ein gong. Dei fangar merksemda umiddelbart. Minuset med desse lakkane er at flaskene er altfor små (6ml), og så fine at ein risikerer å bruke dei opp.

 

Har du sikra deg nokre av dei nye haustfarga Sugar Crush-lakkane?

Dette innlegget vart posta under IsaDora og merkt , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til IsaDora – Metal Crush

  1. Marte seier:

    Nydelig lakk!😀 Elskar lillaskjeret i den!🙂 Einig i at flaskene er for små😉 Korleis klarer du å få så lange, fine neglar??

    • vakkerlakk seier:

      Takk for komplimenten, Marte🙂

      Korleis eg har fått så lange neglar veit eg ikkje heilt. Eg trur nok ein kombinasjon med negleforsterkarar (spesielt likar eg godt OPI Nail Envy som fins for ulike typar problem), og mykje grønnsaker har gjort susen😉

  2. Victoria S seier:

    Har ikke rukket å sikre meg en enda, men det må til! Metal Crush’n er jo bare helt nydelig!🙂

    • vakkerlakk seier:

      Ja, den er veldig fin. Om du har cubus i nærheten har dei tilbod på alle isadoralakkar denne veka. 3 for 2. Inkluderer både sugar crush og dei nye holographic-lakkane med prismatisk glitter i. Superfine

Legg att eit svar

