China Glaze – Rendezvous With You

China Glaze Rendezvous With You er ein mørk plommefarga lakk, med sølvskimmer i som gjer at den får foliefinish. Dette er kanskje ein av mine favorittlakkar denne hausten. Den har ein veldig god konsistens som gjer at den er veldig lett å påføre. Den dekkar godt og på korte neglar held det nok med eitt lag. Eg har lagt to lag, som eg stort sett alltid gjer, berre for å vera sikker.

rendevouz_with_you

 

China Glaze Rendezvous With You is a dark plum polish with loads of siver shimmer. It has a foil finish, is easily applied. On short nails one probably could do with one coat. I used two as I always do. This is probably one of my favorite polishes this fall. 

Dette innlegget vart posta under China Glaze og merkt , , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

10 svar til China Glaze – Rendezvous With You

  1. Denne var fin🙂 Er dette fra en ny kolleksjon?:)

    • vakkerlakk seier:

      Ja, frå haustkolleksjonen deira “Autumn Nights”🙂

      • OK, da gikk denne meg hus fordi, jeg endte opp med en teal farga en…🙂 Fin var den i allefall:)

      • vakkerlakk seier:

        Denne såg ikkje så spennande ut då eg berre såg dei på nailsupplies. Men så googla eg swatches. Måtte ha den. Elskar jo sånn foliefinish også. Kjøpte ikkje den teal-farga då, men kjøpte Make Me Wine og Red-Y and Willing. Superfine begge to🙂

      • jeg fordrr ikke folie finnish på meg selv, men fint på andre Dog jeg begynner å få sansen for de… nå som jeg har fått litt mer lengde, så ser det litt bedre ut på meg🙂 Gøy at man liker ulike ting også, men det er flott å se fine swatches for da ser man bedre, og ender som regel opp med flere nye lakker🙂

      • vakkerlakk seier:

        Folie likar eg godt… frost derimot … hehe. Men enig i at det er jo fint at ein likar ulike ting🙂

      • off, jeg vet snart ikke forskjell… frost, folie, metalisk… pearl…. jeg er håpløs på finnish🙂 ha ha

      • vakkerlakk seier:

        Haha, nei, ofte er det vanskeleg å skilje dei frå kvarandre.

  2. Karianne seier:

    Denne måtte jeg kjøpe etter å ha sett bildet ditt, den hadde gått helt under radaren for meg.🙂 Fin!

Legg att eit svar

