Deborah Lippmann – Rockin’ Robin

Eg har lenge sett fram til Staccato-kolleksjonen frå Deborah LippmannMest fordi lakkane minnar med om iskrem og eg elskar iskrem. Lakken eg viser i dag er den mintgrønne Rockin’ Robin. Den var lett å påføre, og vart veldig fin på. Sjølv om eg likar denne lakken veldig godt så føler eg at den er litt meir for spesielt interesserte enn f.eks Mermaids collection. Hugs det om du står der og veg for og imot om du skal kjøpe den eine eller den andre. Mermaids-lakkane er av ein type glitterlakk som eg trur er hakket meir anvendelege.

Rockin_Robin

Men for all del. Eg likar denne godt. Glitteret var lett å fordele på neglen. Eg påførte to lag og som de ser skin glitteret frå første lag gjennom til andre lag og gjer at det ser ut som det er fleire nyansar grått glitter. Veldig fint, syns eg. Kva syns du?

 

Lakken er ein produktprøve eg har motteke for vurdering

 

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

7 svar til Deborah Lippmann – Rockin’ Robin

  1. Line S seier:

    Utrolig fin! Elsker blått så denne likte jeg.

  2. Susanne seier:

    Likte at de underste flakene ble mer grå🙂 Men tror jeg holder meg til Mermaidene😉

    • vakkerlakk seier:

      Ja, Mermaid-lakkane er nok hakket meir anvendelege for folk flest. Trur det er større sjans for at folk brukar opp ein Mermaids-lakk enn ein av desse. Men eg har overhovud ikkje som mål å bruke opp nokon som helst lakk, så eg prøver gjerne lakkar som denne🙂

  3. Alexandra seier:

    Åh dessa är så himla fina. Tycker dock inte det är tillräckligt speciellt för att jag skulle vilja betala det dyra priset:/

    • vakkerlakk seier:

      Nei, dei er jo for kostbare om ein berre brukar dei ein gong eller to. Det er heilt klart. Men kanskje det er andre merker som har noko tilsvarande?

  4. Martina seier:

    Den var kjempeflott!🙂

Legg att eit svar

