Deborah Lippmann – Million Dollar Mermaid

Ein av fjorårets store suksesslakkar frå Deborah Lippmann var Mermaid’s DreamOg denne suksessen har altså inspirert Deborah til å lage fire nye nyansar til i år. Og det er me vel ikkje lei oss for.

Eg har eit par av desse å visa dykk. Var vanskeleg å velga, men eg klarte å bestemme meg for to til slutt. Eg startar med den ferskenfarga Million Dollar Mermaid

million_dollar_mermaid

 

Dette er to lag over baselakk. Lakken var lett å leggje og det kom passe med glitterkorn på kosten som fordelte seg greit.

million_dollar_mermaid2

 

Eg syns denne lakken er fin, men kanskje ikkje veldig spennande. Syns fjorårets lakk hadde meir “oomph” enn denne … Den er i alle fall veldig lite skrikande og passar perfekt for dei som kanskje er litt skeptisk til andre glitterlakkar som ofte har større og meir bråkete glittar (som de jo veit at eg elskar).

Lakken er produktprøve motteke for testing

Dette innlegget vart posta under deborah lippmann og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

