Pueen 49

Så i dag vil eg berre visa dykk ein liten stempelmanikyr som strengt tatt kunne blitt meir vellykka enn den vart.

PUEEN49_2

 

For å gjera det enklast muleg la eg stempelmotivet over den lakken eg allereie hadde på. Og som de sikkert har skjønt, ja, det var manikyren eg viste i førre post (deja vu!). Grunnen til at eg seier at den ikkje vart så vellykka er at eg skulle valt ein annan stempelfarge, og kanskje ikkje lagt det over ein så “bråkete” glitterlakk. Men, ein lærer så lenge ein lever.

PUEEN49

 

 

Just showing you this stamping manicure even though it’s not my most successfull one. Maybe I should have used a different stamping color, or not stamped on top of such a noisy glitter polish. But you live you learn, right? 

Dette innlegget vart posta under Pueen Cosmetics. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

