Pueen 15

Eg har fått nokre (49 stk for å vera nøyaktig) nye stempelplater i det siste. Omtrent samstundes med at nye swatch sticks kom, så dei har dessverre blitt litt neglisjert oppi all lakkswatchingen. Men, her om dagen måtte eg jo teste, og då falt valet på plate Pueen15. Platene kom i ein fin og praktisk innpakning som eg må visa dykk ein annan gong (dei som følger meg på instagram (@inghund) har kanskje sett eit bilete der allereie).

Igjen, sidan eg var så oppslukt i lakkswatching så endte eg jo opp med å stemple over manikyren eg viste i førre post. Lakken eg brukte til stemplinga var China Glaze – Joy frå Romantique-kolleksjonen frå 2008(?).

with_pueen15

 

pueen15

 

 

Just a short post to show you a stamping from one of my new Pueen stamping plates. As I was so occupied with the swatching project I decided to stamp on top of the mani I showed in yesterday’s post. Hope you like it. I used China Glaze – Joy for the stamping and plate Pueen15.

Dette innlegget vart posta under Pueen Cosmetics og merkt , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til Pueen 15

  1. Wow! This looks stunning!🙂 I still haven’t started using my swatch sticks…

  2. GHN seier:

    Hvor kan man få kjøpd Pueen-plater? Fant ingen på evil-bay, og forhandleren jeg fant på Amazon sender ikke til Norge😦

Legg att eit svar

