Linda Johansen – Fizzy Pink

Endeleg har eg ein lakk frå den splitter nye sommarkolleksjonen Art Deco Collection frå Linda Johansen å vise dykk. Det er alltid kjekt når eg får nye lakkar frå Linda, fordi eg veit at dei er bra. Ikkje minst fordi Linda har Karianne/neglelakkmani med på laget for å teste lakkane undervegs i prosessen.

Eg har swatcha nokre av lakkane, men då eg gjekk gjennom bileta oppdaga eg at eg må gjere det på nytt. Mesteparten av bileta er ubrukelege. Dei beste bileta var av Fizzy Pink, så det blir den de får sjå i dag.

fizzy_pink

 

Fizzy Pink er intet mindre enn ein knæsj rosa neonlakk. Den har ein formula som er blanding av cremelakk og jellylakk. Ein crelly, med andre ord. Og med endå andre ord så betyr det at lakken er griselett å leggje. Ein må ga 2-3 lag for å oppnå full dekkevne.

fizzy_pink2

 

 

Translate: So, this is the first polish I’m showing from the new Art Deco collection by Linda Johansen. This is a hot pink neon crelly polish. So gorgeous. It requires 2-3 coats to get opaque. 

 

This product was sent to me for review/produktprøve tilsendt for vurdering

Dette innlegget vart posta under Linda Johansen - Nail Candy og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

2 svar til Linda Johansen – Fizzy Pink

  1. Denne var knæææsj🙂

  2. Tonje seier:

    Så herlig farge!:D

Legg att eit svar

