Neon dots

Vinteren kan ofte bli alt for lang i dette landet, og som regel fører det til at eg kjem til eit punkt kor eg berre må bruke knallfargar på neglane for å mentalt innstille meg på at det faktisk kjem til å bli vår ein gong. Kva ropar vel ikkje vår og sol og glede enn neon og polkadottar.

neon_dots

 

Desse neglane hadde eg for ei veke eller to sidan, og eg er ganske sikker på at dei funka bra, for allereie no har me hatt mange dagar med sol her i hovudstaden. Snøen er i ferd med å smelta og all grusen etter vinterens strøing av glatte vegar, åpenbarar seg på asfalten. Det er håp folkens!

neon_dots2

 

Here in Norway the winter can get really really long. A few weeks ago I got really tired of the long winter and just had to pull out some neons. It resulted in these neon polka dot nails just screaming for spring, sun and joy. And I belive they worked. For several days in a row we’ve had sunny weather here in Oslo, and the snow has started to melt. There is hope! There will be spring this year too😀

Dette innlegget vart posta under China Glaze og merkt , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til Neon dots

  1. WB-Ingrid seier:

    Superfint🙂 Sånne vil jeg ha!

  2. 🙂 liker🙂 hvilken gul er base farge?

Legg att eit svar

