OPI Liquid Sand – Stay the Night

Dei første swatchane eg såg av nokre av lakkane med Liquid Sand-finsh kjente eg at dette er lakkar eg ikkje skal ha. Så viste det seg at dette nok sannsynlegvis var bilete og swatches med dårleg kvalitet, og etterkvart dukka det opp fleire bileter som faktisk viser at lakkane har potensiale. Eg har gjort mitt beste for å få så gode bileter som muleg, men det skal seiast at det ikkje er heilt enkelt.

staythenight3Det raude glitteret er kjempefint i denne mørke basen. Lakken tørkar kornete, som jo er poenget med Liquid Sand. Som de ser er basen litt “våt” i uttrykket, sjølv om den IRL framstår meir matt, syns eg.

staythenight4

 

 

When I first saw some swatches of the new Liquid Sand polishes, I decided I was not going to buy any of them. Then, some really nice swaches occured and I had to change my mind. After all, new and undiscovered textures are quite exiting. So, here’s my attempt to show this wonderful polish Stay the Night by OPI. I love the red glitter. It’s really something special and different. 

Dette innlegget vart posta under OPI og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

3 svar til OPI Liquid Sand – Stay the Night

  1. wbingrid seier:

    Jeg synes det ble gode bilder, og jeg blir mer og mer giret på å teste ut en slik finish.🙂

    • vakkerlakk seier:

      Ja, det er en spennande finish, men eg la to lag i går kveld og i dag var den litt blass. La derfor eit nytt lag i dag før jobb og den hadde byrja å skalle av innan vakta mi var over.

  2. Benedikte seier:

    Spennende med lakker som har ei anna overflate enn den vanlege! Mykje som har skjedd med neglelakkane siste åra, det er gøy å sjå alt fra matt til caviar til denne fløyelsaktige og no: sand. Det er berre å glede seg, kva blir det neste?

Legg att eit svar

