OPI – The Man With The Golden Gun

Dette er ein lakk eg var overbevist om at eg ikkje skulle ha. Nettopp fordi den vart seld på eBay til blodpris. Og eg betaler sanneleg ikkje 3-400 kroner for éin lakk. Sjølv om det er ekte gull i den.

Meeeeen, så surfa eg innom blivakker.no og oppdaga til mi store overrasking at dei hadde lakken. Og ikkje berre det, men til gi-bort-pris 119,- Då var eg ikkje sein med å sende inn bestillinga mi må eg innrømme.

Og jammen er eg veldig nøgd med dette kjøpet. Det føles temmeleg luksuriøst å lakke neglane med 18k gullflak.

Eg valde å legge den over min favorittlakk frå Skyfall-kolleksjonen, nemleg Tomorrow Never Dies. Resultatet er upåklageleg.

 

Dette er to lag The Man With The Golden Gun over Tomorrow Never Dies. 

 

Dette innlegget vart posta under OPI og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

11 svar til OPI – The Man With The Golden Gun

  1. Jeg skulle bestille den i dag hos bli vakker, men nå er den borte fra siden.. Får veldig lyst til å begynne å gråte!😦

  2. Nina-Martine seier:

    Den ser utrolig kul ut, og tror jeg må gå til anskaffelse av den selv!!

  3. Ingrid seier:

    Ååå, ønsker meg denne!!🙂

    • vakkerlakk seier:

      Då håpar eg du får den🙂 Kan vera vanskeleg å få tak i med tanke på at den er Limited Edition, men finst andre merker som har gullflaklakk også🙂

  4. Benedikte seier:

    Nydelig!!!

  5. Kjersti seier:

    Eg fekk den til jul!!! Lucky me:)

Legg att eit svar

