ORLY – Smolder

Eg har mange gongar gått ut her på bloggen og kunngjort at eg ikkje har så mykje til overs for raude lakkar. Som regel unngår eg å kjøpe dei raude lakkane i ein kolleksjon, fordi dei oftast ser så like ut. Det var inntil eg såg ORLY – Smolder borte hjå neglelakkmani. Vegen vart kort til ebay, og etter ei stund landa det ei lita pakke med to flasker Smolder i postkassa mi (akkurat det er løgn. Den låg ikkje i postkassa, men på bakken i regnet, men det gjekk heldigvis bra denne gongen). Den eine flaska vart ei bursdagsgåve til mi gode venninne og nabo Ingrid (som hviiinte av glede), og den andre beholdt eg naturlegvis sjølv.

 Eg har fått sååå mykje komplimenter for denne lakken her. Frå både venner, bekjente og vilt fremmede. Og den er verkeleg vakker. Ein nydeleg, glødande, mørk raud lakk.

 

 

How GORGEOUS is this polish by Orly? Usually I don’t buy red polishes, as I think they usually are the least exiting polishes, but then I saw this polish swatched by neglelakkmani and I just had to have it. And oh my, it certainly was no disappointment. So shiny, glowing dark red as I have never seen before. Simply perfect.

Dette innlegget vart posta under ORLY og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

9 svar til ORLY – Smolder

  1. wbingrid seier:

    Oh hello verdens fineste lakk til jul!😀😀😀

  2. Ragnhild seier:

    Nydelig! Jeg har Chanel Malice, men nå skal jeg klikke hjem denne!

  3. Roissy seier:

    Wow den var nydelig🙂 Et spørsmål: Hvor kjøper du China Glazene dine?😀

  4. Benedikte seier:

    Den var alldeles nydeleg! Superfin:)

Legg att eit svar

