OPI – GoldenEye

I dag har eg ein skikkeleg godbit på lur. De har såvidt fått sjå den tidlegare, men ikkje som full swatch. Herre min hatt for ein lakk. Heilt totalt koko! Det er nesten som at ein har påført flytande gull på neglane. Vannvittig intens gull-lakk!

I utgangspunktet var eg litt skeptisk til å bestille denne, for produktbildet var ikkje sånn veldig fristande, men du verden så glad eg er for at eg tok den med. Eg påførte tre lag.

 

Translate: I am so glad i decied to order this polish. I mean, just look at it. It’s like I’we dipped my nails in liquid gold. I used 3 coats to get this result. 

Dette innlegget vart posta under OPI, Uncategorized og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

7 svar til OPI – GoldenEye

  1. Åååå er det mulig å bli mer gull??? Denne er visst en jeg har oversett totalt… need to get this🙂 Fin swatch som alltid🙂

  2. Nina-Martine seier:

    Oi, oi, oi, dette ser jo helt fantastisk ut! Kan hende jeg må bytte ut de gullneglelakkene jeg allerede har med denne!

  3. Renate seier:

    Wow, den var nydelig!

  4. Embla seier:

    Nyyyydelig! Herregud, dåner!🙂

Legg att eit svar

