Croco

image

Innom for å kjapt vise første forsøk med Barry M – Croc effects. Ikkje så lett.

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

4 svar til Croco

  1. Renate seier:

    Veldig kul effekt, da!🙂
    Syns dette var mye kulere en vanlig crackle-lakk

  2. Den er jammen ikke lett å være venn med denne! Haha😀
    Første gangen jeg prøvde den så det nesten ut som den vanlige crackle lakken, men andre gangen ble effekten akkurat som den skulle være! Tror trikset er å ta den rimelig tynt på over en lakk som ikke har tørket mer enn 5-7 min..🙂

    • vakkerlakk seier:

      Ja, eg tok så tyyynt lag som eg fekk til, men alt er nesten for mykje. Fann ut eg kunne berre tørke lakken under i eit par minutt før eg måtte ha på croc effects. Men vart ikkje optimalt. Må nok øva litt meir🙂

Legg att eit svar

