Accessorize – Aztec

Forleden dag var eg litt tidleg ute til ein avtale, og havna innom på ein Accessorize-butikk. Då eg såg den kom eg på at Stine Marie hadde skrive om ein lakk ho kjøpte på Accessorize i London i haust. Tydelegvis har dei tatt inn desse neglelakkane i Noreg også no.

Eg sto der og kika på alle fargane og var like ved å gje opp å kjøpe noko som helst pga av pågåande betjening, men då eg såg Aztec klarte eg jo ikkje la vere. I samme slengen tok eg også med meg Pink Spice  som eg såg hjå Stine Marie. I kassa fekk eg vite at det no visstnok er 3 for 2 på heile butikken, og at eg kunne finne meg ein ting til. Så då vart det ein glitterlakk også.

Aztec er ein duochrome lakk som skiftar mellom lilla og grøn.

Dette er tre lag. Eit av salstriksa til dama på Accessorize var at “Disse lakkene er fantastiske! De dekker på kun ETT lag”, og det kan nok godt stemme for cremelakkane eller noko sånn, men denne krev minst to. Tre om du har litt lengde på neglane og vil unngå VNL (visible nail line). Så moralen er altså å ikkje ta alt ivrige salgsdamer fortel deg for god fisk.

Sukk. Så fin!

Lakkane til Accessorize kostar 55NOK, noko som kan virka litt rart når det på halvparten av lakkane framleis står engelske prisar på (dei kostar £4 i UK), men når ein får 3 for 2 så får ein jo engelsk pris likevel då.

Translate: So, this amazing duochrome polish is by Accessorize, mostly known for making, well, accessories. I used 3 coats to get it opaque. On short nails you might settle with 2. The price is £4 (UK price) and in Norway 55NOK. 

Dette innlegget vart posta under Accessorize og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

7 svar til Accessorize – Aztec

  1. Vakker!!!😀 Må innom butikken her i Bergen for å se om eg finner dem😀

  2. joyfulnails seier:

    Jepp, jeg må innom Accessorize til uken for å kjøpe denne nydelige lakken😀

  3. Lackycorner seier:

    Vackert!

  4. marthe Cecilie seier:

    😦 vi har ikke denne butikken i Ålesund…😦 crap

Legg att eit svar

