Linda Johansen Nail Candy – Pumpkin Pie

Eg har jo tidlegare vist dykk fleire lakkar frå Linda Johansen. I siste pakke eg fekk frå Linda sendte ho med nokre av dei “gamle” fargane (eg fekk jo lakkar frå den nyaste kolleksjonen også). Til min store glede låg Pumpkin Pie i pakka. Den har eg hatt litt lyst på nemleg.

Bilete

ORANSJE! Yes! Med gullskimmer. Veit at enkelte har eit anstrengt forhold til oransje, men det har ikkje eg (okei, fins det eigentleg ein farge eg har eit anstrengt forhold til?).

Dette er to lag mellom baselakk og topplakk frå samme merke. Eg berre nevner sånn i forbifarten at bildet vart tatt to dagar etter påføring.

Lakkane frå Linda Johansen kostar 139 kroner per stk og kan kjøpast i nettbutikken hennar her

Dette innlegget vart posta under Linda Johansen - Nail Candy, Uncategorized og merkt , , , , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til Linda Johansen Nail Candy – Pumpkin Pie

  1. Den så fin ut på bildet ditt.. men eg synes ikke at eg kler oransje🙂

  2. Kjersti seier:

    En bukse eller en topp i samme farge, så blir denne lakken knall🙂

Legg att eit svar

