Spike up your life

Eg har blitt etterlyst, så no er det på tide å gje lyd frå seg igjen. Beklagar fråværet.

Grubla litt på kva eg skulle finne på i dette comeback-innlegget (høhø), men så kom eg jo på eit design eg hadde for litt sidan, men som eg ikkje har vist. Enn å berre gøyme sånne godbitar i ei gammal mappe då. Skjerpings.

Uansett. I bring you:

TADAAA!

no ser eg for meg at du tenkjer at dette må ha tatt evigheiter, og det er faktisk ikkje sant. Det tok ikkje så lang tid. Og det var ikkje vanskeleg heller. Men det gjeld jo å finne rytmen. Kanskje det tok ca 30 minutt å lime på dei dippeduttane på alle neglane. Og det tok sikkert nesten like lang tid å få dei av att. Men eg syns det vart kult, så det var jo verdt det.

Motiva på alle neglane er ulike, men lik på kvar hand. Om det gav nokon meining.

Okei, eit bilete til då

Translate: Hi guys. I am so sorry there has been some time since my last entry. This is my Spike up your life-design that I made a few weeks back, but newer showed on the blog. Hope to be back soon with more designs and swatches🙂

Dette innlegget vart posta under China Glaze og merkt , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

13 svar til Spike up your life

  1. Ojojoj! Fy søren så utrolig stilig😀 Skulle absolutt likt å hatt dette på mine egne negler😀

  2. For et comeback! Dette likte jeg VELDIG godt😀

  3. Maria seier:

    Den eneste grunnen til at jeg ble skuffet over dette innlegget, er fordi jeg er fullstendig hjernevasket av Buffy the Vampire Slayer for tiden, og så for meg et innlegg med bilder av Spike i naken overkropp/rød skjorte/hva-som-helst-han-er-sikleverdig-uansett. Dette er dog kun min egen feil, og manikyren var RÅFIN. Virkelig! Stjerner i boka for dedikert-blogger-og-tålmodig-kvinne-som-lager-fine-ting-egenskaper😀

  4. Benedikte seier:

    Skikkelig (hard)rocka negler!!! Dritfete!

    Og så utrolig bra at du skriver på nynorsk, DET er elsk det:)

  5. marthe Cecilie seier:

    Ååå der er du jo :):) Glede på jord🙂 disse var rå kul… nynorsk….:) har aldri kommentrt det før, men du er den eneste jeg vet om som skriver på nynorsk🙂 snakker du det selv eller ?? Aldri tenkt over hvor du kan komme fra i VERDEN.. .. alltid syns at nynorsk høres så strengt ut.. vet ikke hvorfor… ironien er jo at jeg er fra Ålesund, å e sir jo e å me, å dei, og ikkje… men nynorsk, aldri fåt til… tror jeg fik G- på skolen i det til slutt….. uff.. haha

    Ha en fiiiin dag, å beklager etterlysningen ….. savnet deg rett og slett bare🙂 ❤

    • vakkerlakk seier:

      Hehe, så skjønn du er🙂 Eg er vestlending og har nynorsk som hovudmål. Dialekta mi ligg nok nærmare nynorsk enn bokmål, vil eg tru.

      Og du treng for all del ikkje beklage etterlysninga. Var ikkje berre deg. Hehe. Men er uansett kjekt at nokon legg merke til at eg ikkje hadde blogga på ei stund. Så om det skulle skje igjen må du gjerne sende ut ei ny😉 Men eg skal prøve å halde bloggen aktiv altså!

  6. Renate seier:

    Drit kult!😀
    Kor e naglene fra?🙂

Legg att eit svar

