NOTD – Zip it up, zip it up!

Endeleg stempla litt igjen, og sjølv om eg ikkje vart så nøgd med resultatet (vart litt skakt og skeivt*) så var det jo kjekt (og det er uansett det viktigaste). Og uansett vil eg jo vise fram den fine grøne lakken Greener frå Nubar.

Grønt er skjønt

Glidelåsmønsteret er frå Bundle Monster plate BM202 og eg har stempla med China Glaze – Passion.

(*ikkje rart det blir skakt og skeivt når ein stemplar alt i reklamepausen mellom Hotel Cæsar og Tid for hjem. Stempling er raskt og enkelt, men bør vel kanskje bruke litt meir enn 5 minutt)

 

Dette innlegget vart posta under Bundle Monster, Nubar og merkt , , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

3 svar til NOTD – Zip it up, zip it up!

  1. Jaja, det ble nå et design fordi om😉 Grønt er fint!

  2. Heisann! Jeg skulle bare gi beskjed at jeg linket et innlegg fra deg deg i det nyeste innlegget mitt. Håper det går greit!🙂

Legg att eit svar

