Nubar – Wildlife

I det siste har eg hatt skikkeleg dilla på grøne lakkar. Altså, eg har alltid vore glad i grøne lakkar, men i det siste har det vore sånn at eg har tenkt at eg må velge ein anna farge, men  likevel ender opp med grøne neglar. Så de får berre holde ut med meg litt.

For at det likevel skal bli litt variasjon, vel eg denne gongen å vise Nubar – Wildlife frå Going Green collection 2009. Jepp. Det stemmer. Ein heil kolleksjon grøne lakkar. No kan eg late som eg har hatt denne lakken sidan 2009, men sannheita er at sidan eg no har dilla på grøn så endte eg opp på eBay for å bestille tre lakkar frå denne kolleksjonen (den fantastiske holografiske lakken Reclaim hadde eg frå før). Og ein av desse lakkane er altså Wildlife. Men no snakkar eg meg nesten vekk her, må få inn nokre bilder:

Eg veit kva de tenkjer, og JA!!! det er ein duochrome. Den er moseolivengrønrosabrunish og heilt vidunderleg duochrome. Stort sett ser ein denne effekten uansett, men ein kan også i enkelte lys/vinklar få sjå mest av den grøne delen:

Og i andre mest rosabrun

SUKK! Så fin! Er nesten ei skam at eg ikkje har skaffa denne tidlegare. Men det var heldigvis ikkje forseint. eBay❤

Dette innlegget vart posta under Nubar og merkt , , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

14 svar til Nubar – Wildlife

  1. Har skaffet meg en del av Nubar sine duochrome lakker, men denne har eg ikkje. Vakker😀

    • vakkerlakk seier:

      Elizabeth, du er alltid på alerten med ein fjong kommentar😀 Er så kjekt! Kva andre duochrome har du da? Eg har ikkje så mange frå nubar dessverre.

  2. Karianne seier:

    Nydelig, jeg har også fylt opp med duochrome fra Nubar, skal finne handlelista på ebay.

    Moon Eclipse
    Sun Gold
    Iris Dust
    Midnight Glory

    Dette er i tillegg til de jeg har fra før av.🙂

  3. Så fin! Jeg er også utrolig glad i grønne lakker!🙂

  4. Grønn er min favoritt! Denne var amazing, havner på ønskelisten.

  5. Insouciant seier:

    Jeg jobber meg også gjennom lista av Nubars Duolakker. Den er laaang, og masse fint! Indigo Illusion er favoritten så langt. Wildlife her en god nr 2🙂.

    Ett par tips:
    Beautybay har det aller meste av Nubar, og Scrangie har det siste halvåret swatchet omtrent alt av Nubars duo/multifargede lakker på bloggen – har blitt oppmerksom på mange jeg ikke ante fantes engang.

  6. neglelakk=gøy seier:

    Nydelig. Er de billigere på ebay enn beautybay?

Legg att eit svar

