Orly – Fowl Play

Då var endeleg dagen her, kor eg skal vise Fowl Play frå ORLY som eg var så heldig å vinne.

Dette er ein lilla jellyfarge med massevis av fleirfarga glitter og flakglitter. På bileta har eg tre lag Fowl Play og eitt lag topcoat.

Veit ikkje med deg, men sjølv syns eg denne er kjempefin. Gler meg til å sjå den i dagslys også. Og i andre typar lys og vinklar. Kanskje får eg fram meir av det grønngule i flakglitteret då!

Dette innlegget vart posta under ORLY og merkt , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

11 svar til Orly – Fowl Play

  1. Utrolig fint med så mye flakies! Denne er sikkert vanskelig å fjerne though..

  2. vakkerlakk seier:

    Akk ja. Gler meg ikkje. Hehe. Må i alle fall ha meir neglelakkfjernar! Syng på siste verset her:-/

  3. Stine Marie seier:

    Åhhh, den var virkelig fin😀

  4. Marthe Cecilie seier:

    Jeg venter på min jeg også.. any day now🙂
    Kan jeg spørre , har du my private yet fra OPI ?? Skulle så gjerne sett den “Live “

  5. Neglelakkogmeg seier:

    Jeg har og den lakken, og den er en av mine favoritter:)

  6. Synes virkelig at denne lakken ser unik ut eg.. har ihvertfall ingen slike lakker i min samling😦 Tror eg må ha denne en vakker dag🙂

Legg att eit svar

