essence – where is the party?

Det var neimen ikkje enkelt å fotografere essence -Where is the party? Det er ein duochrome lakk som skiftar hovudsakleg mellom lilla og grøn, men ser også ut til å inkludere grå. Eg får berre legge ut dei bileta eg har, så får de berre ha i bakhovudet at den er annleis når du ser den på ordentleg.

Her kan ein såvidt sjå at det er både grønn og lilla. Av ein eller annan grunn så er det det grønne som blir mest tydeleg fanga opp av kameraet mitt. For ordens skuld er den for det meste lilla sånn ellers.

Grågrønnlilla? Dette er forøvrig to lag Where is the party? og eit lag Seche Vite på toppen.

Her eit med mest tydeleg grøn. Kan skimte litt lilla på kantene.

Det beste biletet som viser lillafargen må bli dette mobilbiletet. Ja, det skulle vel ingen tru?

Fleire har spurt kor eg har kjøpt desse lakkane. Dei har eg kjøpt frå http://beautycosmetic.biz/ som held til i Bulgaria. Dette er samme nettbutikken eg har kjøpt lakkane eg har frå Catherine Arley. For å få betale med paypal må du velge “pay on arrival”, og deretter skrive paypaladressa di i kommentarfeltet og be dei sende rekninga dit. Eg bestilte ein del lakkar og frakta kom på 10€.

 

 

Dette innlegget vart posta under essence, Uncategorized og merkt , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til essence – where is the party?

  1. Eg tenkte at denne skulle være så lik på Nubar – Indigo Illusion, men ble litt usikker når eg sammenlignet dine bilder av denne lakken og mine bilder av nubars lakk😉 Hehe, får sjekke når eg får denne i posten, eg også😉 Ser jo veldig lekker ut😀 Har fått en elsk på duochromelakker!

    • vakkerlakk seier:

      Ja, du må berre samanlikne når du får den. Kan jo hende dei er lik, men eg får ikkje til å fotografere korleis den eigentleg er. Haha. Den er veldig fin. Har ikkje Indiogo Illusion så kan dessverre ikkje seie om den er lik😛

  2. *smelte* denne var utrolig fin! Duochrome lakker er så pent!

Legg att eit svar

