Dagens fangst

image

Endeleg påfyll av herlege hudpleieprodukt frå Exuviance. Omsider skaffa meg vesperaserumet. Det håpar eg min tørre hud set pris på.

Prøvd noko frå Exuviance du?

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

6 svar til Dagens fangst

  1. Maria seier:

    Hei🙂 Kjøper du serien på nettet eller i butikk? Jeg finner bare en nettbutikk med Exuviance, men føler at vinninga går opp i spinninga pga. tollgebyr og moms.

    • vakkerlakk seier:

      Har ikkje funne på nett. Blir norske prisar. Men exuviance har heldigvis ikkje dei verste prisane.

      • Maria seier:

        Hei🙂
        Du har rett i det, Exuviance er ikke så dyrt sammenlignet med mange andre merker. Da fortsetter jeg å handle i norsk butikk selv også. Er veldig fornøyd med serien, serumet er supert! God helg.

      • vakkerlakk seier:

        Kostar jo litt sjølvsagt, men syns produkta er drøye i bruk, og veldig gode! Gler meg til å teste serumet. Hørt mykje bra. God helg til deg også🙂

  2. Thea seier:

    Hei Vakkerlakk! Elsker bloggen din, du gjør en strålende jobb! Jeg ga deg en pris på bloggen min, skjekk det ut! ;] http://hverdagsnegler.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

Legg att eit svar

