Keen på blogg?

Den oppvakte lesar har kanskje allereie registrert at det har dukka opp ein blogkeen-knapp i sidemenyen her. Som belønning for at eg la inn denne knappen fekk eg ei pakke i posten:

Inni den var det tre ting.

I den runde eska med blogkeen-logo på er det små mintpastillar. Det fann eg ut då eg endeleg fekk opp lokket (har ikkje fått det på att enda ;))

Kort fortalt så er altså blogkeen ein stad du kan melde deg inn, og nytte for å følge favorittbloggane dine (som jo hvertfall er http://www.vakkerlakk.com om eg kjenner deg rett!). Og hvis eg ikkje har misforstått heilt så kan ein også koble dette opp mot facebook og bruke det på mobilen og eg veit ikkje kva. Dagens teknologi folkens. Det er liksom ikkje grenser!

Har du eigen blogg og er keen på å få pakke i posten kan du lese her om samarbeidet med depend, samt korleis du kan gå fram for å få di eiga vesle gåveeske.

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

7 svar til Keen på blogg?

  1. Anine seier:

    hvor lang tid tok det før bakken kom?:)

  2. Anine seier:

    oja, fordi jeg gjorde det 23.12 og den har ikke kommet enda!:o

  3. Ingvild seier:

    Du er heldig! Skulle ønske jeg også hadde fått det da jeg la inn knappen…🙂

  4. Anine seier:

    Ja, jeg gjorde det🙂

Legg att eit svar

