18 fine fargar for hausten

I dag hadde eg tenkt å finne 10 lakkar som eg synest passar fint om hausten… men så vart det visst litt vanskeleg, så eg endte opp med å nesten doble antallet. Og enda er det mange lakkar eg ikkje har fått med. Alle 18 lakkane samla på eit neglehjul ser slik ut:

Frå venstre: H&M – Taupe, IsaDora – Ashes to ashes, China Glaze – Below Deck, H&M – Hunt Me Down, China Glaze – Westside Warrior, essence – Movie Star

Frå venstre: Nail Candy – Mardi Gras, LUCIDarling – Satin Purple, H&M – Plum, H&M – Cherry, China Glaze – In the city

Frå venstre: China Glaze – Skyscraper, China Glaze – Calypso Blue, China Glaze – Bermuda Breakaway, H&M – Moody Model, Maybelline Colorama – Urban Turquoise, IsaDora – Petrol Posh, H&M – Rust

Somme av lakknamna kan du klikke på for å komme til swatch eller design kor fargen er brukt. Mange av lakkane får du kjøpt i Noreg, men ikkje alle eg har vist her. Men det er mange lakkar der ute på lakkmarknaden som liknar på kvarandre. Og til slutt vil eg berre tilføye at du kan bruke akkurat kva lakk du vil når du vil. Er ikkje som at du ikkje kan bruke neonrosa lakk om hausten om det er det du føler for😉

Ikkje gløym konkurransen eg sette i gong på førre innlegg da. Tippar du riktig kan du vinne 1500 fargerike steinar🙂

 

 

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til 18 fine fargar for hausten

  1. HeddaHK seier:

    Wow, jeg fant bloggen din i dag, og jeg liker den kjempegodt! Kommer definitivt til å stikke innom flere ganger!🙂 Jeg har linket deg på min egen blogg, for jeg tror leserne mine kan ha interesse av bloggen din også!🙂

Legg att eit svar

