NOTD – More is more

Det er noko som heiter “less is more”, og i mange tilfeller er eg samd i det. Og då eg satte meg ned for å dekorere neglane i dag var det i utgangspunktet meininga at eg berre skulle stemple på eit mønster. Men så då, medan eg sat der så raste jo alle slags idear gjennom hovudet, og så balla det på seg og til slutt hadde eg holdt på i nærare 40 minutt og gjort eit betydeleg innhogg i rhinestones-forsyninga mi.

Basefarge: Linda Johansen Nail Candy – Mardi Gras, stempelplate m69 frå konad, stempla med Color Club – Perfect Mol-TEN, og så eit dryss med lilla og gule rhinestones.

Er det no me skal køyre konkurranse kor de kan gjette kor mange rhinestones som gjekk med i dette prosjektet?

Kjenner at eg gler meg til  dagslyset kjem i morgon så eg kan stirre enda meir på neglane mine.

Ja, eg trur faktisk me køyrer ein konkurranse eg. Legg att ein kommentar kor du tippar kor mange rhinestones eg har brukt til denne manikyren (totalt på begge hender altså). Den som tippar nærmast vinn eit neglehjul fylt med fargerike steinar (rhinestones) som du kan pynte dine eigne neglar med! Lykke til🙂

Translate: There’s something called “less is more”, but sometimes when I decorate my nails, there’s simply too many ideas running through my mind, making me put on more and more – ending up with this. So I guess sometimes more is just more😉

 

Dette innlegget vart posta under Konad, Linda Johansen - Nail Candy og merkt , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenkja.

14 svar til NOTD – More is more

  1. Karianne seier:

    Øynene mine går i kryss over all awesomnessen så jeg teller ikke, bare beundrer!🙂

  2. Jeg tipper du har brukt 75 rhinestones, (+-).🙂

  3. Tine seier:

    Lekkert!
    Hmmm, tipper 72 jeg🙂

  4. Maaria.89@gmail.com seier:

    Ooh, jeg tipper 80!😛

  5. Frøy seier:

    Jeg tipper 82:). Kjempefint design! Hvordan får du alle ideene dine??

    • vakkerlakk seier:

      Takk🙂 Eg veit ikkje heilt korleis eg får ideane, men ofte er det liksom det eine som fører til det andre. Blir ofte inspirert av fargar og kontrastar🙂

  6. Ida seier:

    Neinei, 82🙂 (glemte tomlene:)

  7. ÅÅÅ den var fiiin🙂

  8. Tilbakeping: 18 fine fargar for hausten | Vakker lakk – gjer meg blakk

  9. annabremseth seier:

    Jeg tipper 100😀

  10. Tilbakeping: Linda Johansen Nail Candy – Purple Haze | Vakker lakk – gjer meg blakk

Legg att eit svar

