OPI by Sephora – Skinny Jeans

Så, historia er den at venninna mi reiste til USA i april ein gong. Sjølvsagt ba eg ho stikke innom Sephora for å kjøpe ein neglelakk til meg. Men så da, så var jo eg dårleg venninne og brukte nesten eit halvt år på å dra rompa mi til vestlandet, så det var ikkje før for eit par veker sidan at eg fekk fangsten. Det einaste kriteriet eg satte då ho spurte meg kva farge eg ville ha, var at det ikkje skulle vera noko raud eller rosa eller bruuuuhuuuun. Ho hadde valt ut OPI by Sephora – Skinny Jeans til meg. Den er blå og fiiiin😀

Dette er to lag. Lett å legge, men litt vel smal kost. Total motsetning til den vanlege OPI-kosten.

Måtte jo sjølvsagt konade litt igjen då, sidan eg er inne i ein stempelperiode, og plukka då fram billedplate m79 og den sølvfarga lakken frå Color Club foiled collection.

Mønsteret vart nesten usynleg, men tykkjer det er fint med diskret mønster av og til.

Dette innlegget vart posta under Color Club, Konad, OPI og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til OPI by Sephora – Skinny Jeans

  1. Karianne seier:

    Det ble veldig fint, jeg fikk nesten sånn julekule-følelse av stempelbildet. Kanskje det blir det neste vi lager med neglelakk?😀

    • vakkerlakk seier:

      Hahahaha!. Skal sjå det blir det. I fjor var det jo strikka julekuler som var tingen – skal sjå det blir neglelakka kuler i år. hihi

  2. Kajalpennan seier:

    Mycket fin blå! Jag gillar blåa toner som ser ut att glöda lite inifrån. Innehåller det guldskimmer?

Legg att eit svar

