Etude House LUCIDarling – Indigo Blue

Som dei som følger bloggsida mi på facebook allereie veit så fekk eg ei ny forsyning av lakkar frå Etude House LUCIDarling.

I dag har eg lakka med fargen Indigo Blue og hjelpe meg for ein fantastisk blå lakk.

Tatt i kunstig lys utan blitz. Sjå kor den skin. Heilt utruleg.

Samme lysforhold som over, men annan vinkel. Før eg la denne lakken hadde eg tenkt å stemple litt mønster på, men no syns eg den er så fin at eg har lyst til å la den stråle åleine. Får sjå kva morgondagen bringer😉

Vart litt kort dette innlegget her, men ville berre dele bilder av denne vakre lakken før eg må finne senga!

 

Dette innlegget vart posta under Etude House, LUCIDarling og merkt , , , , . Bokmerk permalenkja.

2 svar til Etude House LUCIDarling – Indigo Blue

  1. Nydelig blåfarge😀

Legg att eit svar

