Misa – Krystal Water

Krystal Water er enda ein av lakkane frå Misa sin sommarkolleksjon. Fargen er skikkeleg fin, og minnar nettopp om krystallklårt vatn. Den sto veldig fint til klorvatnet då eg var og svømte her om dagen😉

Eg trur eg har 3 lag på av denne. Beklagelegvis hugsar eg ikkje heilt det.

Ellers går det snart mot ferie for min del. Det skal bli så godt. Men først skal eg bake eplekake😉

Dette innlegget vart posta under Misa og merkt , , , . Bokmerk permalenkja.

5 svar til Misa – Krystal Water

  1. Ida seier:

    Veldig fin og sommerlig lakk!🙂
    nam godt med eplekake🙂 Det er deilig med ferie, du får snart kose deg med din🙂

  2. Knallfin farge.🙂

  3. Sminkan seier:

    Åh, vad vackra bilderna på det är! Jag blev sugen på det nu…

  4. Lakkert seier:

    kjempefin🙂

Legg att eit svar

