China Glaze – Cha cha cha

Åååå, eg er så glad for at det endeleg har blitt populært med blå og grøne lakkar. China Glaze skuffar ikkje, og i sommarkolleksjonen Island Escape har dei både grøn og blå lakk. Eg har sjølvsagt kjøpt begge to.

I dag fekk eg lyst til å prøve den grøne. Den heiter fengane nok Cha cha cha, og den har mykje gult skimmer i seg, noko som gjer den veldig sommarfin.

 

Ikkje det beste flaskebiletet, men men. Over til det viktigaste:

Veldig fin, og superlett å leggje. Nok eingong påførte eg neglelakk medan henslengt i sofaen, og på mirakuløst vist klarte eg å la vere å søle utover. Likte verkeleg denne. Pluss også for at den tørkar raskt, og dekker på to lag.

Her kjem det gule skimmeret veldig godt fram. Fin kva? Har du denne sjølv?

 


 

 

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

14 svar til China Glaze – Cha cha cha

  1. Nå har eg faktisk klart å skaffe meg 19 china glaze lakker, men denne har eg ikke i samlingen min gitt! Veldig fin grønnfarge😀

  2. Embla seier:

    Kjempefin! Neii, har den ikkje😉

  3. Veldig fin! Fikk lyst på kiwi-is hehe🙂

  4. Ling seier:

    Denne var ferielakken min i vår. Han satt på som berre det! Eg vart verkelig imponert, både av farga og wear factor. Herleg! Men eg kjem nok til å bytte lokk og børste på han. Børsta mi var smal og lot seg ikkje spre utover naglen, så legging var vanskeleg. Toppbyte med Entourage frå Custom Kicks-kolleksjonen er nært foreståande, trur eg🙂

  5. Lakkert seier:

    kjempestilig! Minner meg om kiwi🙂

  6. Kia seier:

    Virkelig en perle! Denne trenger jeg å skaffe meg, virkelig

  7. Stine Marie seier:

    Denne ligger uprøvd i skuffen min. Etter å ha sett swatches av den nå er det helt klart at jeg må ta den fram og prøve den😀 Nydelig farge.

  8. Eli seier:

    Har den; elsker den🙂 Har den på nå med matt overlakk og det ble veldig fint det også; syns jeg.

Legg att eit svar

