And the winner is …

Då har eg omsider fått trekt vinnaren som stikk av med Holographic frå GOSH! Og dette er ein liten skatt altså. Det er ein veldig flott holografisk lakk som ikkje er veldig lett å få tak i no.

Den heldige vinnaren eeeeeer: Thea KP         GRATULEEERER😀 Send meg adressa di på epost (vakkerlakk[a]gmail.com) så får du tilsendt lakken i posten snarast råd!

Og til dykk andre. Ikkje fortvil. Det er ikkje siste gong eg gir vekk ting her. Er berre å følge med!

Dette innlegget vart posta under Uncategorized og merkt , . Bokmerk permalenkja.

4 svar til And the winner is …

  1. Elizabeth seier:

    Gratulerer så masse til vinneren😀

  2. Stine Marie seier:

    Gratulerer til vinneren😀

  3. Tine seier:

    Gratulerer til vinneren🙂 Superkul lakk😀

  4. Thea KP seier:

    Yaho!❤ Haha, ble utrolig glad når jeg fikk mailen din! Er overhodet ikke vant til å vinne ting, så jeg gleder meg til å få min første holo-lakk i posten❤ Store klemmer fra Thea

Legg att eit svar

