Blå blå blå min lakk

Her om dagen lakka eg neglane på ein måte eg lenge har hatt lyst til, men som eg ikkje har hatt nok lakkar til. Det vart ikkje så vellykka som eg hadde håpa, men skal no vise resultatet likevel.

Det eg testa ut var å lakke neglane med 5 ulike nyansar av samme fargar. I dette tilfellet blå. Fargane eg valde ut var følgande:

China Glaze – Island Escape, Barry M – Cyan, CND – Anchor Blue, China Glaze – Bermuda Breakaway og China Glaze – Calypso blue

Resultatet vart som følgande:

Grunnen til at det ikkje vart så vellykka som eg hadde tenkt, er jo at desse nyansane er for like. Dei to mørkaste er veldig like, og dei to i midten er ganske like. Ideelt sett skulle det vore litt meir glidande overgang, om de forstår. Dette påpeika til og med sambuaren, så då er det vel avklart at eg må kjøpe fleire blå lakkar. Huff. Det var jammen teit …😉

Ellers er det framleis tid for å melde seg på konkurransen. Tenkjer eg trekker ein vinnar i morgon. Snart 50 påmelde no. Det er stas.

Dette innlegget vart posta under Barry M, China Glaze, CND. Bokmerk permalenkja.

6 svar til Blå blå blå min lakk

  1. Anne seier:

    Jeg syns det ble kult!

  2. Ida seier:

    Jeg syns også det var stilig, det jeg tenkte mest over var at det skulle vært et trinn mellom blå nr. 2 og 3.

  3. Kia seier:

    Synes det ble ganske stilig jeg, kanksje enig i at det kunne vært litt mer glidende. Et godt konsept hvertfall

  4. Elizabeth seier:

    Alle blåfargene er ihvertfall flotte😉

Legg att eit svar

