Barry M – Coral med Bundle Monster-mønster (nytt bilete)

Har kome fram til at bileta i førre innlegg ikkje overhovud ikkje stemte med korleis det ser ut IRL. Postar derfor nytt bilete, men får dessverre berre av lakken med mønster over, og ikkje eit med kun sjølve basefargen. Sorry:-/

Lærepengen her er altså at det lønnar seg å få tatt bileta i dagslys og ikkje i kveldsskyming. Lova også Elizabeth å sjekke opp i kva BM-plate eg brukte og det er altså: BM21. Eg kjøpte for øvring mine via Amazon. Dei liknar på Konad sine, men er myyykje tynnare og sylskarpe langs kantane, så vær forsiktig om de skal bruke dei😉

Kva BarryM-lakk vil de eg skal vise neste gong? Her er dei eg har kjøpt:

Dette innlegget vart posta under Barry M, Bundle Monster. Bokmerk permalenkja.

9 svar til Barry M – Coral med Bundle Monster-mønster (nytt bilete)

  1. Hei! :) seier:

    Så kule farger!😀 Tror faktisk jeg har den coral lakken fra BarryM, som jeg også kjøpte i London ^^😀 Den er fin, men har ikke prøvd den på alle neglene enda da..😉 Er veldig spent på å se bilder av de blåe lakkene dine😀

    • vakkerlakk seier:

      Ååå, då må du jo prøve den🙂 Den er veldig fin. Gler meg også til dei blå lakkane. Veldig spent på Cyan-lakken og den blå glitterlakken. Hehe.

  2. Hei! :) seier:

    Fint mønster🙂 Tror faktisk jeg har den coral lakken fra BarryM, som jeg også kjøpte i London ^^😀 Den er fin og sommerlig, har ikke prøvd den på alle neglene enda da men😉 Er spent på å se bilder av de blåe lakkene dine🙂

  3. Elizabeth seier:

    Fargen så bedre ut på dette bildet😉

  4. camillamoen seier:

    Heii!
    Eg lure på om du bruka spesial neglelakkane frå Konad?🙂

Legg att eit svar

