London calling!

Iiih! Mykje å ordna i kveld, for eg reiser nemleg til LONDON i morgon. Det skal bli bra, berre eg får unnagjort denne pakkinga, så eg kan konsentrere meg om viktigare ting. Som f.eks å lakke neglane. Anar ikkje kva eg skal gå for. Forslag?

Ellers nokon gode forslag til ting å gjera i London? Eller kjøpe? Blir 5. gongen min i London (eller er det sjette?), så eg har litt oversikt, men alltid kjekt med tips frå andre😉

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

3 svar til London calling!

  1. Ahh.. du er heldig! Kos deg masse!🙂

  2. Makira seier:

    Hehehe. Ingen tips, bare pur misunnelse ;D

    Jeg var i London da jeg var 11 eller 12 år gammel og jeg vil så gjerne tilbake! Helst med penger nok til å fylle en tom koffert😀

    Kos deg masse!

Legg att eit svar

