Mystisk blå lakk

Eg har ikkje skrive og vist så mange av dei lakkane eg spontankjøpte i Danmark for ei stund tilbake. Dette skuldast at eg ikkje har vore så nøgd med kvaliteten på dei. Dei har ikkje vore lett å leggje, og stort sett har alle eg har prøvd lukta maling(!) istaden for neglelakk.

Velvel. Eg velger no å vise ein av desse lakkane likevel. Det er ein blå lakk, trur det er nr 90. Fargen er veldig fin, men ikkje unik, og det er heilt klart mange andre blå lakkar som kan erstatte denne, ikkje minst kvalitetsmessig😉

Som de ser så har eg laga prikkar igjen. Det som er interessant her er at eg prikka med kvit lakk, som var kvit ei lita stund, før dei vart lys blå alle saman. Mystisk😉

Kva er det med desse lakkane som gjer at dei luktar maling? Er det maling kanskje?

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

7 svar til Mystisk blå lakk

  1. Hehe .. nesten litt skummelt😛

  2. Elizabeth seier:

    Designet og fargene likte eg kjempegodt❤ , men det høres utrolig merkelig ut at det lukter maling av neglelakken:/ Står det noe om ingredienser på flasken?

    • vakkerlakk seier:

      Står ingrediensar, ja, men er jo berre framandord for meg, alt saman😉 Men dei er ikkje 3B-free eller kva dei no kallar det om dagen…

      • Elizabeth seier:

        Du får skrive opp ingrediensene slik at vi kan google. Fælt nysgjerrig på hva det kan være siden det lukter maling😉

  3. Makira seier:

    Vel, maling og lakk er vel litt i samme gata?😉 Men nei, jeg har aldri vært borte i en neglelakk som lukter maling. Jeg bestilte meg noen lakker fra Korea og de luktet… rart, nesten vondt. De luktet i hvertfall ikke som de andre merkene mine. Jeg er ikke sikker på hva det skyldes og har lurt litt på om det kunne være en av disse fy-fy ingrediensene.

    Er det egentlig noen som vet hvor farlige disse fy-fy ingrediensene er?

    Fargen på lakken er fin, spesielt med prikkene. Jeg tror de lyseblå prikkene ser bedre ut enn de ville gjort i hvitt. Hva synes du selv? Var det positivt at prikkene endret farge, eller bare mystisk?😀

    • vakkerlakk seier:

      Joda, men har aldri vore borte i neglelakk som lukta veggmaling. hehe.

      Eg syns jo prikkane vart fine sjølv om dei endra farge, men har aldri opplevd det før. Så det vart jo fint sjølv om det var mystisk.

Legg att eit svar

