Og vinnarane eeeeer …

Då har eg trekt vinnarane av smiske-mini-give-awayen min.

Vinnarane vart trekt på følgande måte: Kommentarane fekk nr etter kva plassering dei har i kommentarfeltet. Det var totalt 19 påmeldte. Så nytta eg random.org for å trekkje og random.org valde nr 19 og nr 13 (i den rekkjefølga).

Gratulerer altså til Kia (nr 19) og PolishPig (nr 13)

Send meg navn + adresse via vakkerlakk@gmail.com så sender eg avgårde “premien” så snart som muleg😀

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

7 svar til Og vinnarane eeeeer …

  1. PolishPig seier:

    Jippey, jag vann!!

    Tack så mycket!🙂

  2. PolishPig seier:

    Hej vakkerlack,
    Idag fick jag mitt kuvert med ditt snälla brev. Tyvärr var kuvertet upprivet längs ena sidan och innehållet var borta. Antingen har det ramlat ut av misstag, eller så finns det en brevbärare någonstans i Norge eller Sverige som älskar nail art men inte har råd att köpa kristaller :-p
    Nevermind, jag är glad att jag vann din giveaway ändå, och kanske brevbäraren behövde nailartkristaller ännu mer än jag. Jag ville bara berätta så du förstår varför jag inte visar nagelhjulet på min blogg.
    Kram och tack!
    Karin

  3. vakkerlakk seier:

    ÅNEI! Så utruleg dumt😦 Kanskje eg brukte for dårleg konvolutt! Huff, dette var dumt:-/

  4. PolishPig seier:

    Det gör inget, det är ju tanken som räknas🙂

Legg att eit svar

