Handpleie

Me veit jo alle kor viktig det er med god hudpleie også for hendene. Eg er klar over at eg, ved å ha ein negleblogg, bør vera flink til å pleie hendene mine. Men det er jammen lettare sagt enn gjort. No har eg tenkt å forandre på dette, og bli dritgod på handpleie. Høhøhø, nåvel, me får no sjå kor lenge det varar😉

I alle fall. Har kjøpt to handkremar på apoteket, som eg håpar gjer nytten sånn til kvardags. Ein lett krem med granateplelukt som skal trekke raskt inn i hendene, til å ha på jobben, pluss ein liten krem til å ha i veska.

image

Nokon erfaringar med desse?

Dette innlegget vart posta under Handpleie og merkt , . Bokmerk permalenkja.

6 svar til Handpleie

  1. Kristine. seier:

    Jeg har ikke erfaring med noen av disse håndkremene, men jeg har en fra Clarins som har gjort underverker for hendene mine i vinterkulden. Den skal også forsterke neglene(!), noe jeg faktisk tror den gjør.🙂

    • vakkerlakk seier:

      Aiai, noterer meg Clarins bak øyra. Eg er glad i ein Hand & body lotion frå Exuviance, men den kostar vel rundt 300 kroner og litt for luksus til å brukast fleire gongar om dagen, syns eg. Men den er veldig god!

  2. Nei, har ikke testet noen av dem🙂

  3. Nei, det tror jeg ikke. Kanskje det må jaktes på til sortimentet😉

Legg att eit svar

