lakk-aften!

image

Hadde besøk og det kom litt lakkar på bordet. Skikkeleg innlegg kjem sannsynlegvis i morgon.

Lakka neglane i kveld du også?

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

8 svar til lakk-aften!

  1. Karianne seier:

    Åh, det er så gøy! Jeg hadde swatchemaraton forrige natta så i kveld har jeg fri med Essie Starry Starry Night på neglene.🙂

    • vakkerlakk seier:

      Hihi, eg er så dårleg på swatchemaraton. Synest det er så keisamt å fjerne lakk, i alle fall om det er ein farge eg likar skikkeleg godt🙂
      Starry starry night ser kjempefin ut. Skulle hatt den i samlinga. Akk akk, er så mykje eg skulle hatt i samlinga igrunn. Hehe

  2. beamer seier:

    Jeg tror jeg skimter den jeg har på neglene mine akkurat nå på bordet ditt? Nubar Wildlife? Eller huldrelakken,som jeg kaller den.

  3. beamer seier:

    Jeg tenkte på den litt til venstre for 2010. På min skjerm grønn/rødbrun. Kanskje nufoh?

  4. beamer seier:

    NfuOh 125 og nubar wildlife er visstnok ca like, så da slipper du å sjekke opp den😉

  5. Frk. Fargerik seier:

    Lakk-aften høres(og ser) veldig artig ut ☺

Legg att eit svar

