Sew psyched + nail stickers

Lova i kommentarfeltet på førre post at eg skulle legge ut bilete om eg pynta på essie – Sew Psyched

Eg vurderte å ha Konad over, men så kom eg på at eg har gått til innkjøp av nokre ark med negleklistremerker frå eBay. Men sånn i ettertid ser eg jo at eg likegodt kunne brukt konad, sidan det for min del går mykje raskare enn å få av dei klistremerka frå arket og over på neglane, utan at dei blir øydelagt. Hehe. Øvelse gjer meister?

Uvant å ta bilete i dagslys, hehe. Lakken er jo ikkje sååå lys som det der.

Dette innlegget vart posta under Essie og merkt , , . Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

