Ikkje berre vakker lakk.

Heihei.

Eg har bestemt meg for å ikkje berre skrive om vakker lakk. Det viser seg at eg ikkje får lakka neglane ofte nok til å tilfredstille bloggtrangen min, og i det siste har sminkesamlinga mi tatt seg opp med mange nye, spennande produkt. Så korfor ikkje introdusere innlegg også om sminke? Er det stemning for det?

Som mange av dykk kanskje har fått med dykk så har MakeupMekka introdusert  sitt eige sminkemerke. Og eg vart så frista av desse produkta at eg kjøpte litt av nesten alt. Så i starten har eg tenkt å skrive litt om produkta frå MakeupMekka. Heilt utan å vera sponsa😉

Hmm, skal me sjå. Kan ikkje ha vakkerlakk-introduserer-sminke-i-bloggen-innlegg utan å ha bilete av sminke. Skal me sjååå her kva eg finn på pcen…

 

Ikkje MakeupMekka sitt eige merke, men skal nok skrive litt om denne også!

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

4 svar til Ikkje berre vakker lakk.

  1. IngridPingrid seier:

    Go go go! Dette blir gøyalt😉

  2. Airam seier:

    Enig, kjør på!😀

Legg att eit svar

