Color Club – Bizerk Turq

Eg har ein ting for blågrøne lakkar, det er ikkje til å stikke under ein stol. Difor blir det ofte ein del blågrøne lakkar som havnar på ordrene mine frå transdesign.com

For ei stund sidan var det Bizerk Turq som havna i postkassa mi, og det er ergerleg at eg ikkje har vist denne her før, ikkje minst fordi at det no er så himla vanskeleg å få rett farge fanga på foto :p Teal-fargar er jo alltid litt vanskeleg, og denne er ganske grøn og skarp på dagtid og veldig mørk teal no på kvelden.

 

Dette innlegget vart posta under Color Club. Bokmerk permalenkja.

4 svar til Color Club – Bizerk Turq

  1. Ingridpingrid seier:

    Gurimalla den var fin🙂

  2. ingrid seier:

    hei!!:-)
    hordan får du lakken på neglene til å bli så fin?
    blir det ikke bobler i lakken?
    du har utrolig fin blogg:-)!!

    • vakkerlakk seier:

      Takk for det🙂
      For å få lakken fin så startar eg alltid med eit lag baselakk, og legg deretter som regel to lag av den farga lakken. For å jamne ut og gi fin glans avsluttar eg alltid med overlakk. Som regel ein som er hurtigtørkande for å unngå riper og hakk før lakken er heilt herda🙂

Legg att eit svar

