Halloween

“Halloween er det engelske navnet på allehelgensaften, det vil si natta før allehelgensdag, den katolske minnefesten for helgener og martyrer, og feiringa av denne kvelden. Ifølge engelsk tradisjon feires halloween om kvelden den 31. oktober, dagen før 1. november, mens allehelgensdagen eller «helgemess» i Norge er lagt til første søndag i november.”

Kjelde: Wikipedia

 

Eg har ikkje noko tradisjon for å feira halloween. Men i år har eg faktisk gått så langt som å skaffe meg halloweenkolleksjonen til China Glaze. Det er tre glitterlakkar (noko eg heller ikkje har tradisjon for å kjøpa).  Og som om ikkje det er nok så har eg faktisk laga ein manikyrlook (haha, festleg, oppdikta ord) med halloweenglitterlakk. Phew!

China Glaze – ICK-A-BOD-Y med ORLY – Sol Cabana på ringfingeren, på ringfingerneglen har eg og stempla med svart konadlakk og biletplate m1.

 

English: This is my halloween look with ICK-A-BOD-Y by China Glaze. On my ring finger nail I have used Sol Cabana by ORLY. Topped with some spiders from image plate m1, and black special polish by Konad.

Happy halloween🙂

Dette innlegget vart posta under China Glaze, Konad, ORLY. Bokmerk permalenkja.

6 svar til Halloween

  1. Frk. Fargerik seier:

    Olala, edderkoppneglen ble kjempetøff!

  2. Tine Kristin seier:

    Kul edderkopp!
    Hvor har du kjøpt den da?

    Kjøpte meg faktisk OPI Go Goth! jeg da. Mørke farger, men kule🙂

  3. vakkerlakk seier:

    Edderkoppen? Det er fra en konadplate, kjøpt fra ocnailart.com billedplate m1, stemplet flere ganger. Lakken har jeg kjøpt fra transdesign.com 🙂

    ikke sett OPI Go Goth! må google litt😉

  4. Tine Kristin seier:

    Så klart, burde tenkt på konad-platene ja ;P
    Mulig bestille meg noen flere snart selv🙂

    OPI Go Goth! er en miniserie med 4 lakker, kommer kun i liten størrelse

    • vakkerlakk seier:

      Hihi, skulle kanskje spesifisert det meir i innlegget. Gløymer av og til at ikkje alle kjenner til konadplatene og nummereringa der.

      Minilakkane til OPI er kjempesøte. Eg har minilakkar frå Alice in Wonderland-kolleksjonen. Såg dei har Go goth! på transdesign, men vanskeleg å sjå fargane. Er du fornøyd med dine?

Legg att eit svar

