China Glaze – Endurance

I dag er eg heime åleine, og då må eg sjølvsagt lakke neglane. I dag har prøvd Endurance frå China Glaze sin FIGHT Like A Woman-kolleksjon. Dette er ein glitterlakk, som verkeleg lyser🙂

Dessverre slit eg litt med lyset for tida. Altså, sidan eg tek bileta på kveld. Ikkje heilt funne beste måten å ta kveldsbilder på i nye leiligheta😉 Men her er hvertfall tre ulike bilete.

Tatt i “lampelys” utan blitz.

Med blitz… 3 lag, toppa med seche vite til slutt. Kunne nok hatt 4 lag eigentleg. Lakken er ganske gjennomskinleg.

Blitz. Her har eg også klistra på ein sånn neglepynt-sak frå Be:Yu, kjøpt på Kicks. (fargen er kanskje mest nøyaktig det siste biletet. trur eg. kjem jo litt an på korleis skjermen din er kalibrert veit du😉

English: Another polish from the FIGHT Like A Woman collection by China Glaze. Endurance is a pretty rasberry pink glitter polish. This is 3 coats with Seche vite on top. Could have used 4 coats. Its quite sheer. But the application is very good, and it dries fast, so I can manage that many coats😀

Dette innlegget vart posta under China Glaze. Bokmerk permalenkja.

2 svar til China Glaze – Endurance

  1. Nora seier:

    Jeg ønsker meg denne! Men dumt at den er så gjennomsiktig. Kanskje jeg må finne meg en annen som jeg kan ønske meg…

    • vakkerlakk seier:

      Ja, ein må ha litt mange lag med denne. Men den tørkar raskt mellom laga i det minste🙂 Du finner nok andre du kan ønske deg, finst jo tusenvis av fine lakkar der ute😀

Legg att eit svar

