Endeleeeeg (betre suede-bileter)

Endeleg er både internett og USB-kabel til kamera på plass. Er ikkje berreberre å flytte visst. No burde eg sikkert ha planlagt mangemange innlegg som eg kunne legge ut forløpande no, men utan internett og kamera blir eg berre uinspirert😦

Meeen, eg har jo teke bilete av grønn suede som eg lova.

OPI – Here today…Aragon Tomorrow

Dette er den nyaste lakken frå OPI med suede-finish. Eg eeelskar jo mine andre suede-lakkar, og har ønska meg grøn lenge. No er den endeleg her. Men den er liksom litt annleis frå dei andre. Har ein annan type skimmer, på ein måte. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det. Eg likar den jo, for all del, den er jo grønn … og suede😀

Anyhooow, måtte jo fleske til med litt konad også. Skulle berre mangle.

Brukte China Glaze – Joy til å stemple med. Hugsar ikkje biletplata i farta:/

English: So i finally have both internett and my USB transfer cable for my camera. So this means, I’M BACK😀 Finally got my hands on this green suede polish by OPI. I can’t explain how, but this seems a bit different from the previous suede polishes. I think it is a different shimmer in it, more holographic maybe? Don’t know. It’s still pretty and awesome though. I mean, it’s GREEN, and it’s SUEDE😀 Used China Glaze – Joy for the konading. Can’t remember which plate it was.

Dette innlegget vart posta under Konad, OPI, Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

2 svar til Endeleeeeg (betre suede-bileter)

  1. Karianne seier:

    Fint! Jeg her enda ikke fått prøvd min ut. Og Konadplaten er m 65, en av mine favoritter.🙂

Legg att eit svar

