NOTD – GOSH Hot Coral + konad

 

I Stavanger for eit par veker sidan plukka eg med meg ein GOSH-lakk som var på tilbod. Eg syntes den såg litt for raud ut, men sidan den heitte Hot Coral satsa eg på at det skulle gå bra. Tok den på i dag og den er litt for raud for meg. Har eit litt anstrengt forhold til raud neglelakk😉 Men det er ikkje totalt krise altså. Hvertfall ikkje med desse fabelaktige flagrande sommarfuglane som sprer rundt seg med sommarglede. Har brukt kvit, pastelgrøn og gul (frå coralinesettet) spesiallakk frå konad, og billedplate m1🙂

Eg har heimelaga iste i glaset altså, var ikkje meininga at det skulle sjå så urin-aktig ut😉

English: Bought this polish on sale a couple of weeks ago. Thought it looked slightly too red, but figured I’d give it a try. Hello! It was on sale😉 Anyway, I do think it’s slightly too much red for me, however, with these lovely butterflies I think I can pull it off ;)The butterflies is from plate m1, and I used white, pastel green and yellow (from coraline-set) special polish🙂

 


 

 

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

15 svar til NOTD – GOSH Hot Coral + konad

  1. majann seier:

    ååååååeh..jeg vil ha sånne sommerfugler!😦 hvor kjøper du og hvordan fungerer det? vil haaaa ;D

    • vakkerlakk seier:

      gå til ocnailart.com
      mener det ligger både video av hvordan det fungerer, pluss at de har nettbutikk hvor du kan bestille. Sommerfuglen er på billedplate m1🙂
      du kan også søke etter konad på youtube for å se ulike videoer. det ligger garantert masse forskjellig der.

      bare spør mer om det er noe😉

  2. Line C seier:

    Åhh en Norsk neglelakkblogg!! I love it😉
    *lagre lagre* Denne skal jeg nok besøke titt og ofte, elsker Konadmesterverkene dine, virkelig virkelig flott!!

  3. majann seier:

    takketakk ;D – jeg fant konad sin egen side, og skjønte litt mer *trenger å bestille – løper*

  4. majann seier:

    oh, I will….menne, hvordan er det med moms og toll og tull da? Blir det mye dyrere? siden du har bestillt før liksom..

    • vakkerlakk seier:

      om du bestiller fra ocnailart så skriver hun ned verdien😉 der er det også gratis frakt over et visst beløp. fra offisielle konadsiden gjelder 200-kronersgrensa.

    • vakkerlakk seier:

      en ting til. pass på at når du bestiller så må du ha følgende ting: stempel, skrape, billedplateholder (det er ikke et must, men det er såååå kjekt å ha det), billedplate, spesiallakk i valgfri farge og spesial topcoat (vanlig topcoat vil få motivet til å smudge seg utover.

  5. majann seier:

    skriver hun ned selv om det står at hun ikke gjør det? hmm…for hvis ikke blir det jo fort mye dyrere!

    • vakkerlakk seier:

      Hmm, så det står det nå ja. Hun gjorde det hvertfall før, men jeg har ikke bestilt derfra på evigheter. Du kan evt. sende mail og spørre. Da jeg spurte for lenge siden fikk jeg beskjed om at hun alltid skrev verdien til $20

      Ellers må du prøve å holde deg under 200-grensa.

  6. majann seier:

    *huffda*:/ den er kjip når man må betale 10$ for å få sendt alt som er under 40….da blir det liksom ikke så mye igjen…teit!

    • vakkerlakk seier:

      Du kan kjøpe for 200 utenom frakten. Frakten blir ikke regnet med i verdibeløpet på pakken. Du kan altså handle for ca 30 dollar, og så kommer frakten i tillegg. Kjipt. Før hadde hun gratis frakt på alt over 20 dollar internasjonalt, pluss mange -30% koder pluss at hun skrev ned verdien…

  7. majann seier:

    ah…men men da hjelper det…dog kommer jeg til å slite med å begrense meg kjenner jeg ;P får bare ta det i to omganger, selv om det blir litt dyrere – heldigvis står ikke dollaren så altfor høyt om dagen… ;P hehe

    det er så mye peeeeeent ;D

Legg att eit svar

