Depend nr. 161

Då eg var heime ein tur i mai, så var eg og mamma på Cubus, og då fekk eg to neglelakkar. To Depend-lakkar. Den eine var nr. 161 og den er neon😀

Mamma syns den var gruuusom og sa eg måtte ta noko over den. “Har jo det”, sa eg, og forklarte at det var lysegul… “Du må ta noko svart”, konkluderte ho med, men då var det jo forseint😉

I went to the store with my mom, and got two polishes. One of them was neon. My mother thought it was horrible, and suggested I should put something on top of it. “I have”, I replied, and told her it was pastel yellow. She wasn’t satisfied – it should have been black😀


Dette innlegget vart posta under Depend, Konad. Bokmerk permalenkja.

10 svar til Depend nr. 161

  1. Tine Kristin seier:

    De der synes jeg ble veldig kule jeg da…🙂
    Ikke grusom i det hele tatt

  2. FruFjong seier:

    Enig med Tine Kristin! Er ikke alltid man kan høre på mamma🙂

  3. Ingridpingrid seier:

    Like fint som alltid. Går den litt mot oransje, eller heller den mer mot fersken? Jeg tror jeg kunne kommet unna med fersken, men ikke om den går for mye mot rødoransje. Synd jeg ikke fikk sett de IRL😉
    Klarer nemmelig ikke helt å se at mønsteret går i pastellgul på min skjerm😦

  4. vakkerlakk seier:

    Hmm, godt spørsmål. Det er ein neonlakk, så litt vanskeleg å seie. Den er blanding av knæsjrosa og knæsjoransj. Veit ikkje korleis eg kan forklare det. Kan vise deg den IRL ein gang :p

  5. Nailtastic seier:

    Vilken lysande färg! Den där färgen, oavsett om den är rosa eller orange, gör mig riktigt glad!

  6. Mia seier:

    Kan du forklare hvordan du lagde de sirklene? Kjempe fint!

    • vakkerlakk seier:

      Takk. Mønsteret lagde jeg ved hjelp av noe som heter KONAD. Det er en slags stempelteknikk. Om du søker på youtube finner du instruksjonsvideoer. Det er veldig enkelt og veldig gøy🙂

Legg att eit svar

