NOTD – Baby I can see your holo

I dag fann eg ein gammal skatt i Helmeren min.

Found this old treasure in my precious Helmer today. Nr 549 Holographic, by GOSH.

I decided that some awesome konading over this amazing holo would be just what I needed today. I picked out plate m78 (one of the newest ones), and my tiny black special polish and this is the result.

Bestemte meg for at denne holografiske lakken trengte litt konading, og plukka difor ut biletplate m78 (av dei nyaste platene), og svart spesiallakk frå KONAD. Resultatet ser du her:

This is a loooot of nailpolish I tell you. I have one coat with my brand new OPI envy as a basecoat. Then I have three coats GOSH holographic. Then the konad with konad special topcoat on top. And on top of that I have one coat Poshé super fast drying topcoat. 6-7 coats of nailpolish😀

Som base har eg brukt OPI Envy (som eg fekk anbefalt tidlegare), tre lag GOSH – holographic. Eitt lag konad, og eitt lag med spesialtopcoat frå KONAD og til slutt eit lag med Poshé topcoat. 6-7 lag er det😀 Har møtt på enkelte som meiner dei berre kan ha eitt lag lakk, for ellers ser det så tjukt ut. Sludder og pølsevev!

Dette innlegget vart posta under GOSH, Konad, NOTD. Bokmerk permalenkja.

12 svar til NOTD – Baby I can see your holo

  1. Karianne seier:

    Det kan ikke gå galt med GOSH Holographic! Lekkert!

  2. Tine Kristin seier:

    Den så jo veldig kul ut da🙂

    • vakkerlakk seier:

      Den er det. Har du ingen holografisk lakk, så kjøp ein. So cool B-)

      • Tine Kristin seier:

        Ja da tror jeg at jeg må det. Har ingen nei..

      • vakkerlakk seier:

        Veit ikkje om du får tak i GOSH holographic no, men dei har hvertfall holografiske lakkar på MakeUpStore. I tillegg har ChinaGlaze ein kolleksjon (meiner den heiter OMG) som er holografisk, om du får tak i dei på nett🙂

  3. Nailtastic seier:

    Läckert! Jag är sugen på Gosh, men tror inte de finns att köpa i Stockholm, tyvärr.

    • vakkerlakk seier:

      Så teit. Men om det hjelper så trur eg det er veeeldig varierande kvalitet på GOSH-lakkane. Har eit par eg ikkje har orka bruke fordi dei har vore grusomme å påføre.

  4. Sminkan seier:

    otroligt snyggt!!

  5. Ingridpingrid seier:

    Mye billigere og mer praktisk enn minx. Minx holder jo bare opp mot en uke. Spørs vel hva man jobber med og hvor mye man har hendene i vann. Synes det kan bli litt dyrt å få lagt minx om det ikke varer mer enn det. Men det ser utorlig bra ut såklart😀
    Kunne kanskje spandert minx på tåneglene, der pleier det å holde leeenge på meg. Heia konad😉

    • vakkerlakk seier:

      Enig. Dessuten vil eg jo ofte skifte lakk meir enn annakvar veke, sjølv om lakk ofte sit lenger på meg enn det.

      Kanskje minx på tåneglane, ja. Men då er eg igrunn meir nysgjerrig på OPI-gel som er neglelakkgelé som blir herda med UV-lys.

Legg att eit svar

