Fantastisk basecoat?

I dag har eg tenkt å komme med eit spørsmål. Det har seg nemleg slik at eg er på jakt etter ein ny, fantastisk basecoat. Som gjer at lakken sit bra og at eg ikkje får misfarga neglar. Eg har lenge brukt NailTek sin Foundation II, men den har dessverre ikkje hindra meg i å få gule neglar. Blæh! Ellers likar eg den godt altså.

Sååå kva basecoat føretrekker du og kvifor? Kor kan eg evt. få tak i den?

So todays entry will be a question. I am searching for the ultimate fantastic basecoat. It has to prevent my nails from getting yellow, since the one i am currently using, isn’t😦 The one I use now is Foundation II by NailTek.

Soo, which one do you prefer, and why? And where can I get it?

thank you😀

Dette innlegget vart posta under Uncategorized. Bokmerk permalenkja.

6 svar til Fantastisk basecoat?

  1. neglelakkmani seier:

    Heisann! Jeg bruker OPI Nail Envy Dry & Brittle som basecoat.❤ Jeg har prøvd ut mange andre og vender alltid tilbake. Blir ikke så gul heller og buffer lett en gang i måneden.

    • vakkerlakk seier:

      Har vurdert OPI envy, men ikke klart å finne ut kva av dei eg treng. Neglane mine er tjukk og hard. Kan ikkje bøyast i det heile tatt. Hender at dei flakar seg litt, er Dry & brittle passande for mine neglar, trur du?

  2. neglelakkmani seier:

    De høres ut som mine, og det fungerer perfekt. 🙂

  3. Tine Kristin seier:

    Jeg bruker også mest OPI sine. Mest fornøyd med de🙂

Legg att eit svar

